ANNO 1777 - Joc online din care se fac bani

Asa cum scrie si in titlu , Anno1777 este un joc online in care puteti schimba bani virtuali din viata virtuala de acolo, in bani reali. Va spun de acum, toti sunt inscrisi prin invitatie.
Nu iti poti face cont de unul singur,iar fiecare jucator este inscris prin altul si tot asa. 
Daca vreti sa va inscrieti, o sa vedeti ca nu aveti cum fara invitatie(click aici pt invitatie). Cine doreste sa se inscrie de la mine, o sa aiba toata sustinerea mea, si ajutor in joc + tutorial despre ce trebuie, cum trebuie ,sa faci pentru a face bani .

Cateva cuvinte despre Anno1777 deocamdata, dar o sa revin si cu niste poze:

  • Primul joc social in care poti schimba moneda virtuala pe bani reali
  • Deschiderea unui cont iti ia 2 minute, si o poti face aici.
  • Poti fi proprietar de firma, politician sau militar
  • Exista peste 20 de tipuri de companii de la restaurante la banci sau loterii
  • Poti face bani cu propria revista indiferent de ce subiect abordezi
  • Poti cumpara si vinde orice, inclusiv alti jucatori
  • Invitat-ti prietenii si castiga impozite pe viata de la ei
  • Iti ia cel mult o ora pe zi pentru a-ti gestiona afacerile. E simplu.

Acum, multi dintre cei care stiti deja de acest joc, si ati avut de castigat stiti ca se poate sa scoti bani. Sincer eu am scos aprox 100 euro...asta vine 400 lei...in 2 transe la cateva luni diferenta. Pacat ca nu mai am dovezi, pentru ca am retras banii prin cont bancar si probabil trebuie extrasul de cont, bataie de cap.




NU UITATI: DACA DORITI SA VA INREGISTRATI O PUTETI FACE AICI !


BAFTA TUTUROR CELOR CARE SE VOR INSCRIE !


Adevaratul motiv pentru care fac aceasta postare, este ca mi-a atras atentia un nou joc online, in care,la fel, se pot face retrageri din moneda virtuala in bani reali, dar despre asta o sa vorbim in urmatoarea postare :D

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu